Fastighet och boendekontakt

Storholmen förvaltning
Telefonnummer: 08-520 252 00
Öppettider: Måndag-fredag 07.00-21.00 (ej helgdagar)

E-post: 

Felanmälan och frågor via formulär

 

Akutjour

Kvällar och helger 08–18 70 00

Observera att journumret endast bör användas i akuta situationer då utryckning utanför ordinarie arbetstid är förenligt med stora kostnader för föreningen. Jouren kan komma att neka åtgärd om de bedömer att felet inte är akut och reparation kan vänta till nästkommande arbetsdag. Visar det sig att jourfelet trots allt inte är akut kommer detta debiteras lägenhetsinnehavaren. T ex stopp i sopsugen är INTE akut, utan sopor får slängas från ”nästa våningsplan”.

 

Vid brand, behov av polis eller akuta olycksfall:

Ring 112 

 

Internet

Bredband2(A3) Tel: 0770-811 000
Vardagar: 09:00 – 18.00
Helger: 10.00 – 14.00

Webbformulär


Kabel-TV

Tele 2 Tel. 90 222
Vardagar: 08.00-19.00
Lördag: 09.00-15.00
Söndag: Stängt

Tele 2 Kundservice

Om Du har fel på kabelteve mottagningen kontrollera först om dina grannar också har problem innan du felanmäler. Det underlättar felsökningen.

 

Hissjour

Schindler Hiss AB, 020–31 33 33

 

Nedskräpat närområde

Vid de tillfällen då det skett åverkan eller skräpats ner på de områden som angränsar till föreningen( ex. trottoar eller park) är det till Stockholms stads trafikkontor man skall vända sig på nummer: 08-651 00 00.