Felanmälan och boendekontakt
Storholmen förvaltning
Telefonnummer: 08-520 252 00
E-post:
Öppettider: Måndag-fredag 07.00-21.00 (ej helgdagar)
Felanmälan och frågor via formulär
Jour vid akut händelse
Kvällar och helger 08–18 70 00
Observera att journumret endast bör användas i akuta situationer.
Utryckning utanför ordinarie arbetstid är förenligt med stora kostnader för föreningen. Jouren kan komma att neka åtgärd om de bedömer att felet inte är akut och att reparation kan vänta till nästkommande arbetsdag. Visar det sig att jourfelet trots allt inte är akut kommer utryckningen att debiteras lägenhetsinnehavaren. T ex stopp i sopsugen är INTE akut, utan sopor får slängas från ”nästa våningsplan”.
Vid brand, behov av polis eller akuta olycksfall
Ring 112
Internet
Bredband2(A3) Tel: 0770-811 000
Vardagar: 09:00 – 18.00
Helger: 10.00 – 14.00
Webbformulär för frågor
Kabel-TV
Tele 2 Tel. 90 222
Vardagar: 08.00-19.00
Lördag: 09.00-15.00
Söndag: Stängt
Tele 2 Kundservice
Om Du har fel på kabel-TV mottagningen kontrollera först om dina grannar också har problem innan du felanmäler. Det underlättar felsökningen.
Hissjour
Schindler Hiss AB, 020–31 33 33
Nedskräpat närområde
Vid de tillfällen då det skett åverkan eller skräpats ner på de områden som angränsar till föreningen( ex. trottoar eller park) är det till Stockholms stads trafikkontor man skall vända sig på nummer: 08-651 00 00.